środa, 27 lutego 2013

056. Brytyjski boysband

Ostatnimi czasy co raz bardziej lubię pewien boysband, a dokładniej One Direction. Mozecie sobie mówić co chcecie, ale jak dla mnie to oni są fajni :). Nie będę pisać kim oni są, bo zapewne każdy kto to czyta ich kojarzy. Wiem że tych 5 nastolatków ma równie duże grono 'hejterów' jak Justin Bieber. Nie wiem dlaczego są oni nazywani 'pedałami', no ale w sumie  dzisiejszych czasach taki przydomek otrzymuje każdy chłopak który nosi rurki, a już jak piątka przyjaciół śpiea razem popowe kawałki to w ogóle są skończeni. Mniejsza o to. Lubię ich piosenki, lubię ich akcent, lubę ich samych i lubię ich wygląd i mam naprawdę gdzieś co myślą o nich inni : ) .
A o to moja ulubione kawałki chłopaków:







-E

1 komentarz:

  1. Hey!! Na początku wypadałoby się przedstawić xD Jestem Wikaa per Cielaczek xD
    Twojego bloga znalazłam dzisiaj, tak troszkę przez przypadek. Na początku nie czytałam zbyt dużo. No i tak 'sunęłam' sobie w dół, oglądałam Twoje zdjęcia, a jak zdarzyło mi się coś przeczytać to były to zazwyczaj urywki. No więc jadę sobie dalej i oglądam więcej i czytam więcej i ogólnie to mnie zaciekawił Twój blog. Pewnie zastanawiasz się dlaczego dodałam komentarz akurat pod tym postem, skoro jest ich tu o wiele więcej? Otóż już wyjaśniam. Kiedy tak przeglądałam Twoje wpisy, nagle natrafiłam na post pt 'Brytyjski boysband'. Moje pierwsze skojarzenie - One Direction. I... nie myliłam się! Chodziło o 1D!! Sama jestem Directionerką od ponad półtora roku i kocham tych idiotów ponad wszystko.Tak jak Ty mam w dupie wszystko co ludzie o nich powiedzą, bo tak naprawdę w ogóle ich nie znają. Co zrobisz. Hejterzy już tak mają, że zawsze krytykują coś, czego sami mieć nie mogą. I wyjebane na nich. Amen. Chłopcy mają niesamowity talent, są sobą, poprawiają mi humor, pomagają innym, kochają swoich fanów, przede wszystkim mają wspaniałe piosenki i kochają to co robią. Potrafią bawić się swoją pracą. Cieszę się, że znalazłam Twój blog, który opowiada o Twoim życiu, bo dzięki temu dowiedziałam się, że kolejna osoba lubi 1D c:
    No masz, ale się rozpisałam xD
    Gdybyś miała czas, zapraszam Cię na mój blog z opowiadaniem o 1D z Niallem w głównej roli.

    story-of-nialler-horan.blogspot.com

    A w najbliższym czasie dodam Twojego bloga na zakładkę 'Polecam' i do blogów, które obserwuje ( jeśli się da)
    Pozdrawiam, Cielaczek xx

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy