wtorek, 26 lutego 2013

054. Pamiętniki wampirów

Cześć. Dzisiaj też siedzę w domu :(. Nadrobiłam zaległe odcinki TVD i się załamałam. JAK ONI MOGLI UŚMIERCIĆ JEREMY'EGO?! Mojego Jery'ego... No nie. : ( Beczałam jak bóbr i do ostatniej minuty odcinka miałam nadzieję ze w jakiś magiczny sposób jeszcze ożyje, a tu dupa Elena podpaliła dom i wszystko poszło z dymem. : (. Ehh... Ostatnimi czasy jakoś co raz bardziej przestaję lubić pamiętniki wampirów, a zaczęło się od przemiany Eleny. Zaczęła mnie tak strasznie irytować... te jej wszystkie problemy. Uhhh... Masakra jakaś. I to że wybrała Damona. Wkurzyłam sie najpierw, ale teraz sie cieszę, bo Stefan jest dla niej za fajny, tak właściwie to Damon też i nie powinna być z żadnym z braci. Takie jest moje zdanie. : )
Ogląda to ktoś?
-E.


3 komentarze:

  1. Oglądałam Pamiętniki Wampirów ale po przemianie Eleny znudził mi się ten serial.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak mnie, kiedyś jakoś z niecierpliwością czekałam na nowy epizod a teraz wręcz przeciwnie. Musze nadrabiać zaległości.

      Usuń
  2. Ja oglądam i kocham ten serial ♥ choć niektóre momenty naprawdę są denerwujące

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy