poniedziałek, 25 lutego 2013

052. Indie

Cześć.  : ) Siedzę dzisiaj i zamulam w domku. Obejrzałam sobie kilka odcinków tajemnicy Amy. Fajny serial tylko ciekawi mnie kiedy ona wreszcie powie rodzicom o ciąży, bo jak na razie obejrzałam 5 odcinków i jeszcze tego nie zrobiła. Zaczęłam także oglądać 1 odcinek Supernatural, ale nawet nie doszłam do połowy i zrezygnowałam nie wiem czemu jakoś mnie on nie zachęca, ale może jeszcze się zdecyduję i wreszcie dokończę oglądać .. xd A tym czasem zatęskniłam za filmami bollywood. Kiedyś uwielbiałam te filmy i mogłam je oglądać w kółko i w kółko <3. Nie twierdzę że teraz już tego nie uwielbiam, ale jakoś mi przeszło i już dawno nie oglądałam żadnego. Chyba to dzisiaj zmienię i obejrzę sobie 'jestem przy Tobie', albo 'czasem słońce czasem deszcz'. :) Ogólnie odkąd kilka lat temu zaczęłam oglądać te filmy i je kolekcjonować zakochałam się w Indiach, ich kulturze, strojach, tańcu, aktorach i wszystkim co związane z tym krajem. Kupowałam sobie brzęczące bransoletki, latałam po domu z czerwoną kropką na czole jako bindi, nawet chciałam sobie kupić prawdziwe sari (strój indyjski damski), a nawet uczyłam się tak sama z siebie dla siebie słówek hinduskich. I powiem Wam że wiele bym dała żeby tam żyć. Choć wiem że nie koniecznie jest tam kolorowo, bo jest też dużo biedy, ale i tak chciałabym tam mieszkać i nosić te kolorowe cichy i mieć takie piękne włosy jak maja hinduski i umieć tak tańczyć  i śpiewać jak oni. ahhh... jak dobrze że marzenia nie kosztują <3
Namaste
 -E.

A to mój ukochany aktor Shah Rukh Khan : 

1 komentarz:

  1. Masz racje marzenia nie kosztują. Ja bardzo bym chciała pojechać do Bułgarii :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy