niedziela, 24 lutego 2013

048. Zero chęci

Cześć. Brakuje mi chęci i zapału do nauki. : (. Wstałam dziś przed 14 i jeszcze ani razu nie otworzyłam książki. Może jutro nie pójdę do szkoły? Ale powinnam chociaż na ten głupi angielski pójść. :( Jednym słowem MASAKRA. Nie wiem od czego mam zacząć a coś zaraz będzie trzeba zacząć robić bo jak tak dalej pójdzie to jakoś czarno to wszystko widzę. No ale dobra tam... Jedyne co dzisiaj robiłam to jedzenie oraz śledzenie hejtu na stronie ślepska tworzonego przez 'wiernych kibiców'. Ehh... CO ZA NARÓD...
-E
(Mam ochotę na lody oraz dobry film <3)




2 komentarze:

  1. oo też mam na to ochotę a jutro ma poprawkę jeszcze ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, ja jestem zrozpaczona przez to, ze jutro koniec moich ferii... (; _ ;) W ogóle nie mam ochoty przejść chociażby progu szkolnego budynku, ale mus to mus. Jakoś tak, mimo, że szkoła nie najgorsza to kilkoro osób kompletnie mnie wyczerpuje... Niestety.

    Będę tu zaglądać. Niestety konta na blogerze nie mam, więc nie zaobserwuję, ale co notkę postaram się dodawać komentarz. Dość przyjemnego masz bloga. (u v u)

    ~Zombieshe

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy