poniedziałek, 18 lutego 2013

039. Kilka faktów o mnie

#1 Jestem niska i nie jestem z tego zadowolona.
#2 Noszę okulary
#3 Mam ciemno brązowe oczy, czasami nawet trudno odróżnić źrenicę od tęczówki :D
#4 Kiedyś miałam ksywkę 'Kicia' ale to odległe czasy podstawówki, obecnie wolę jak mówi sie do mnie po imieniu :D.
#5 Gdy byłam mała powiedziałam że zostanę  7(?) żona Michała Wiśniewskiego; uwielbiałam ich troje.
#6 Kiedy byłam mała mówiłam ze mam lęk wysokości, bo bałam się zadzierać głowę na wysokie budynki haha
#7 Mam psa, który wabi się Rasti i jest wredny i lubi robić mi na złość, ale nadrabia wyglądem.
#8 Uwielbiam czytać
#9 Jestem fanką zmierzchu; team Edward.
#10 Uwielbiam książki z serii Dom Nocy.
#11 Kocham czytać książki, jak również je pisać.
#12 Kocham oglądać zagraniczne seriale, np.: TVD, PLL, Glee...
#13 W przyszłości chcę zostać lekarzem
#14 Romeo i Julię pochłonęłam w jedną noc <3
#15 W przyszłości zamierzam zostać honorowym dawcą.
#16 Po ukończeniu pełnoletności chcę wyrazić zgodę na transplantację narządów w razie mojej nagłej śmierci.
#17 Nie lubię swojego wyglądu
#18 Jeszcze nigdy nie wyjechałam po za granice naszego kraju
#19 Moim marzeniem jest być w Indiach i wgłębić sie w tamtejszą kulturę.
#20 Uwielbiam oglądać siatkówkę mężczyzn.
#21 KOCHAM polskich siatkarzy.
#22 Nie umiem ani tańczyć, ani śpiewać ale lubię to robić o ile jestem sama.
#23 Chciałabym żeby mój chłopak był również moim przyjacielem.
#24 Kocham słuchać reggae.
#25 Nie mam ulubionego gatunku muzyki, słucham tego co mi wpadnie w ucho.
#26 Nie lubię metalu, punku i rocka
#27 Uwielbiam czerwone włosy; sama miałam taki kolor na włosach dwa lata temu i w te wakacje zamierzam do niego wrócić.
#28 Boję się żab, a może raczej brzydzę się ich.
#29 Na mojej tablicy korkowej jest dużo rzeczy, z czego tylko układ pierwiastków jest rzeczą przydatną.
#30 Nienawidzę kiedy wieczorem nie mogę zasnąć.
#31 mój telefon często, jak to Asia określa, 'jest głodny' .
#32 Nie lubię fizyki oraz wf.
#33 Przy nowo poznanych osobach jestem bardzo nieśmiała. 

Kiedyś dodam więcej faktów.
-E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy