sobota, 23 lutego 2013

045. Chwila zawachania

Zastanawia mnie po co ja wogóle piszę tego bloga, a może inaczej DLA KOGO ja tu piszę. No bo powód jest prosty mogę się wyżyć, wyżalić i do tego lubię to robić. Ale dla kogo ja to kieruję? Wydaje mi sie ze nikt tego nie czyta, no dobra może 2 osoby. Nadine oraz Bluewave <3. Ale oprócz nich naszego bloga nie śledzi chyba żadna osoba. No wiec pojawia się pytanie, czy jest sens takiego bloga prowadzić? Haaa.. To jest pytanie za 1000 punktów. Z jednej strony tak bo to lubię, a z drugiej strony po jaką cholerę skoro nikt tego nie czyta? Ale ja i tak na razie nie zamierzam zawieszać jego działalności. Amen. 
-E . 
( O czym ja w ogóle piszę? o.O)


Ciekawe ile postów jeszcze dzisiaj dodam. hahaha...

1 komentarz:

  1. Ja też często się zastanawiam po co? no ale nie zamierzam teraz rezygnować z pisania

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy