sobota, 2 lutego 2013

035. Ślepsk Suwałki.

Witajcie. :) Niedawno wróciłam z meczu mojej kochanej drużyny siatkarskiej -Ślepsk Suwałki -i dzisiaj trochę o meczu i o zespole : )
Otóż mecz zakończony wynikiem 3:0 dla nas <3. Chłopcy grali z Camperem Wyszków i gdy tylko Karolina wyśle mi zdjęcia to ję tu zamieszczę. 
Ja jestem fanką Ślepska dzięki mojej ukochanej wychowawczyni, która zabrała nas 06.10.2012  na pierwszy mecz i tak się zaczęło. Od tamtej pory nie opuściłam ani jednego meczu w Suwałkach i w każdą sobotę (czasami niedzielę) byłam na trybunach i kibicowałam chłopakom. 
Uwielbiam wszystkich chłopaków z naszego zespołu jednak oczywiście mam też swoich ulubieńców. 
A są nimi: 
Wojtek Winnik (Wino) <3 [15] (na zdjęciu w biało-niebieskiej koszulce) -Kapitan Ślepska i jedyny Suwalczanin.
Kamil Dembiec (Mały) <3 [9] -Libero (na zdjęciu wraz z Winnikiem : ))
Oraz Adrian Buchowski (Buchu, Adi) <3 [13] -przyjmujący. (na zdjęciu z Kamilem i Wojtkiem. haha)
Zdjęcia pożyczone ze strony Ślepska na facebooku. 
Co tu więcej pisać. Chłopaki klasyfikują się aktualnie na 8 miejscu w tabeli 1 ligi, gdyż nie zawsze idzie im na wyjazdach. Ale na naszej hali przegrali tylko dwa razy, wiec ja uważam że to jest bardzo dobry wynik. Chłopaki na początku sezonu klasyfikowali sie na pierwszych miejscach tabeli, ale ostatnio się troszkę zsunęli w dół, ale ja i tak nadal w nich wierzę i nie tracę nadziei. 
a tak na zakończenie zbiór moich biletów : 

 Oraz plakat z autografami drużyny : (brakuje tam tylko podpisu Winnika :((, ale zamierzam go jeszcze zdobyć:D).
A teraz lecę oglądać mecz Polska-Rumunia : ) .
-E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy