niedziela, 2 grudnia 2012

011. Nowy wygląd, filmy, lekcje...

Siemaaa :D
        Dzisiaj postanowiłam odświeżyć wygląd bloga, ponieważ stary już mi się znudził.Długo nad nim nie siedziałam, bo odrazu wiedziałam co chcę zrobić. Zdjęcie Audrey trochę zabawy z odcieniami i voila. Mi się podoba, nie wiem jak wam. ; ) 
        Obejrzałam wczoraj trzy filmy : Nie można pocałować panny młodej; Śniadanie u Tiffany'ego; Romeo i Julia (wersja z Dicaprio). Najbardziej spodobało mi się 'Śniadanie u Tiffany'ego, gdzie główna rolę zagrała Audrey Hempburn. Przyjemny film, świetne klimaty, cudowna aktorka w roli głównej. Nic dodać nic ująć. Zakochałam się *.* 
Pozostałe dwa filmy też były ciekawe, jednak ten był najlepszy.
        Teraz czas zabrać sie za odrabianie lekcji i naukę biologi . ; c Mus to mus. ;/ 
Mam nadzieję ze niedługo nie będę pisała tu tylko i wyłącznie ja. ;)  

-E.

2 komentarze:

  1. Oglądałam to Śniadanie ...i Romeo i Julię takie sobie te filmy takie spoko , dobre ale nie genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, mi się podobały bardzo, to znaczy Śniadanie u Tiffany'ego, bo Romeo i Julia chyba wolę w oryginale ; )

      Usuń

Obserwatorzy