wtorek, 18 grudnia 2012

017. 'Mini' zakupy.

Drugi post dzisiejszego dnia, chyba nadrabiam wczoraj, a może po prostu lubie tu pisać? :D Mniejsza o to... 

byłam niedawno z Asia w mieście, meeega ośnieżonym mieście ;/. (Zdj niżej) Asia musiała kupić prezent na zbliżającą się wigilię klasową, oraz buty, więc wybrałyśmy się na 'poszukiwania'. Miałam też rozejrzeć sie za prezentem dla młodszej siostry, jednak zamiast sie rozglądać kupiłam sobie naszyjnik z sową za którym już od dawna sie rozglądałam 
oraz kolczyki piórka, które niedawno wypatrzyłam i miałam zamiar kupić w najbliższym czasie.
Jestem zadowolona . ; ) 
A przed chwilką wróciłam ze spaceru z moim pieskiem. Zrobiłam trochę zdjęć oraz nagrałam jakieś tam filmiki, ale niestety ich tu nie wstawię :D. To znaczy zdjecia jak najbardziej : 
Tutaj chyba poziom śniegu doskonale ukazują zasypane płotki...

and mr. Rasti...

a tu takie tam uchwycenie padającego śniegu...
oraz tak na zakończenie mój pięknooki piesek z piłeczką. :)
To tyle na dzisiaj. 
Żegnam was.  : * 
-E. 

PS.: Prooooszę trzymajcie za mnie kciuki, bo mam jutro pr. klasową z angielskiego na którą NIC nie umiem .  :(

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki . I jak poszło ? Biżuteria piękna . U mnie też tyle śniegu :c
    Przesłodki piesek : )))
    Wpadnij do mnie , jeśli będziesz miała chwilę . wszystko-o-czym-myslimy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy