środa, 26 grudnia 2012

021. Wigilijny outfit + świąteczne pazurki

Witajcie kochani ; ) 
Dziś już drugi dzień świąt, strasznie szybko to wszystko zleciało. Ale w końcu wszystko co dobrze szybko się kończy. :( Jednak dla mnie święta straciły swoją magię rok, lub dwa lata temu i obawiam sie że ona już nigdy nie wróci ; ( . Tęsknie za starymi czasami <3 :<
Tymczasem chcę wam pokazać mój wigilijny strój oraz pazurki, które są wynikiem mojej dzisiejszej nudy. 

Tak na marginesie dodam, że powyższa sukienka ma już 16 lat : ). Moja mama bawiła sie w niej na sylwestrze dwa lata przed moimi urodzinami. Ale bardzo mi się spodobała więc teraz ją po niej odziedziczyłam. xd ;)

Do tego błyszczące kolczyki 'noc kairu' 
I na koniec moje dzisiejsze pazurki, w rzeczywistości są nieco ładniejsze ;) .

Na razie to wszystko co dla Was mam, ale być może niedługo dodam co jeszcze. 
Całuję..
-E.


2 komentarze:

  1. wow sukienka ładna *-* i pomyśleć, że aż tyle lat ma. xD
    Zapraszam do mnie http://queratakietam.blogspot.com/
    Ps. zaobserwujesz? *-*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy