środa, 19 grudnia 2012

018. Hallo Deutschland

Siemanko.
Mam już serdecznie dość szkoły! A w szczególności języków obcych. Dzisiaj z samego rana miałam pracę klasową z angielskiego. Chyba nie poszło mi najgorzej ; ). jutro natomiast szykuję mi  się kolejna klasówka, tym razem z niemieckiego. Niby coś tam umiem, ale jednak mam złe przeczucia. No cóż zobaczymy co z tego będzie. Pewnie jak zwykle polegnę na tłumaczeniu zdań. I pomyśleć ze rok temu tak bardzo lubiłam ten przedmiot... Na dodatek miałam szósteczkę, a teraz zaledwie czwórkę. :( Niestety zmiana nauczycielki i tak wyszło... ogólnie w tym roku będę miała słabą średnią na półrocze.. ;/ Od 2 semestru będę musiała się poważnie wziąć za naukę.
A tym czasem biorę się za powtarzanie z niemca.  :)
Buziaki : *
-E

1 komentarz:

Obserwatorzy