sobota, 22 grudnia 2012

019. Zakupy oraz kilka innych spraw

Siemaa :D 
Dzisiaj caluuutki dzień sprzątania. O 17 wyrwałam sie z Joanną i Karoliną do plazy na zakupy. Kupiłam sobie na rozkaz rodziców czapkę bo cały czas chodziłam z gołą głową. ; D 

Zafundowałam sobie również rękawiczki ^^

A tutaj rękawiczki Asi, która leni się założyć bloggera żeby móc sama tu do was napisać. -.-
Jak już wcześniej napisałam dzisiaj odkąd wstałam sprzątałam. Zostało mi już tylko zmienić pościel i koniec :D . Jestem z siebie zadowolona, bo już dawno tak pięknie nie posprzątałam. haha . Teraz tylko czekać na święta. :) A potem na sylwestra ; )
To chyba tyle na dzisiaj, ale właściwie to mam jeszcze jedna prośbę. Zmotywujcie w komentarzach Aśkę żeby wreszcie założyła konto na bloggerze, bo ja już nie wiem jak do niej przemówić. :D . 

Bye.
-E.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy