poniedziałek, 26 listopada 2012

010. Wielki finał bestselerowego romansu +info.

Hej Kochani. : * Witam was po dość długiej przerwie w prowadzeniu blog. Szczerze mówiąc zaniedbałam wszystkie moje blogi. Niestety wszystko to przez masę nauki. Niestety. Ale postaram się to nadrobić.
Dzisiaj napiszę trochę o ostatniej filmowej części sagi którą żyje cały świat. Czyli jak się zapewne domyślacie Przed świtem część2.
Nie chcę za dużo spoilerować, bo być może jeszcze są osoby które nie miały okazji być na tym w kinie, tak wiec postaram się opisać tylko moje emocje, a recenzja może pojawi się za jakiś czas. ; )
No więc osobiście mi sie film bardzo podobał. Moim zdaniem była to chyba najlepsza część. Ale tak samo mówiłam o każdej którą oglądałam. Tak więc każda kolejna jest lepsza od poprzedniej, ale też każda ma w sobie to coś.

Było wiele scen które wywoływały samoistny uśmiech na twarzy. Jedną z nich jest scena siłowania się na ręce Belli i Emmeta, czy też striptiz Jacoba przy Charlim <3. Oczywiście momentów tych było więcej, ale te dwa najbardziej utkwiły mi w pamięci.
Były również sceny przy których łza kręciła se w oku, najbardziej podczas wizji Alice. Ale także na sam koniec filmu gdy bella pokazała Edwardowi swoje wspomnienia.
No wiec podsumowując Przd świtem 2 była chyba najlepszą częścią sagi. A gdy pomyślę że to już koniec że nie będzie dalszych losów naszej kochanej pary to łza kręci mi się w oku.


Na koniec krótkie info. Otóż jak już wcześniej pisałam ostatnio nie miałam czasu pisać bloga, a Magda w ogóle już tu nie wchodzi w sumie to jej sie nie dziwie bo egzaminy i wgl. Ale być może niedługo wraz ze mną pisać będzie Asia. ; ))
xoxo
-E.

2 komentarze:

Obserwatorzy