wtorek, 18 grudnia 2012

016. 'Złoty strzał'

Siemanko :) 
Dzisiaj chciałabym wam polecić pewne opowiadanie. Nie jest to kolejne opowiadanie o wampirach, wilkołakach itp. "Złoty Strzał", bo taki tytuł nosi opowiadanie, jest historią pisaną na faktach. Dziewczyna w pełni anonimowo opowiada o błędzie, który popełniła. Jak sama pisze jest teraz niewolnikiem, niewolnikiem narkotyku.Każde słowo pozwala nam wczuć się w uczucia autorki, 'wślizgnąć się' do jej umysłu. Przyznam się, że gdy to czytam mam dreszcze na całym ciele. Brakuje mi słów na opisanie tego. Czytałam już kiedyś coś w stylu jej bloga, była to książka Barbary Rosiak 'Pamiętniki Narkomanki'. Wciągała, jednak chyba nie aż tak bardzo. Może dlatego że teraz patrze na to z innej perspektywy. Nie ważne... 
Nie będę tutaj się już wysilać, bo jak już mówiłam brakuje mi słów na opisanie bloga. Przeczytajcie i oceńcie sami. 

Być może dodam jeszcze dziś jednego posta ze zdjęciami moich dzisiejszych mini zakupów, oraz może kolejnymi zdjęciami moich zasypanych Suwałk. (teraz śnieg dosłownie sięga do kolan -.-) 

1 komentarz:

Obserwatorzy