niedziela, 27 stycznia 2013

031. Inny punkt widzenia.

Hej hej :)
Czytając poniżej notki moich koleżanek, zastanawiałam się nad ich przemyśleniami dotyczących używek. :)
Mam trochę odmienne zdanie co do nich :). Otóż, uważam, iż alkohol nie jest wrogiem (oczywiście w odpowiednich ilościach) i każdy ma prawo go spróbować.  Asia pisała, że alkohol doprowadza do stanu gdy całą imprezę przesiedzimy w kiblu. Właśnie, że nie. Jestem osobą, która od czasu do czasu lubi się zabawić, ale gdy spożywam alkohol, wiem ile mi starczy, aby dobrze się zabawić i nie myśleć o otaczającym mnie świecie. Tak samo jak moi znajomi. Rzeczywiście. Zdarzyło się, że jakiś kolegą uwalił się do martwego, ale gdy się popełni ten błąd to już rzadko się go powtarza. Nie jestem osobą, która namawia 14-latki do spożywania alkoholu, czy innych używek. Nie, ale sądzę, że w wieku 15-16 lat można spróbować i nic złego się nie stanie. Sądzę, że ja, czy moi znajomi nie wypili pierwszy raz, bo chcieli być FAJNYMI. Sądzę, że u każdego w psychice przyjdzie taki moment kiedy pomyśli 'okej. chciałabym spróbować'. Człowiek nie rodzi się z takim darem, że wie wszystko. Chce wszystkiego spróbować, nauczyć się czego, spróbować nowych doświadczeń.
A co do papierosów... Sądzę, że jeśli ktoś pali to jest już jego sprawa, co robi to w swoim życiu, ale myśli, że każdy w swoim życiu spróbuje chodź raz :)

'MŁODZIEŻ MUSI SIĘ WYSZUMIEĆ' :)


xo. -m :*

3 komentarze:

  1. Droga -M. Myślę, że mamy podobne zdanie, gdyż alkohol i papierosy nie są niczym złym, ale w swoim wieku.Impreza nie musi być przez to zniszczona, tylko daje więcej odwagi do lepszej zabawy, tylko z umiarem!! wgl stosowanie używek to jest sprawa osobista i każdy powinien mieć wolną wolę, 'GDYŻ NIKT ZA NIEGO ŻYCIA NIE PRZEŻYJE.':)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy ma swoje zdanie, ja uważam że ja potrafię dobrze się bawić bez alkoholu i na razie nie zamierzam zacząć bo sądzę że jest mi to nie potrzebne, ale nie mówię też że alkohol to zło bo jeśli ktoś jest ma umiar to czemu nie. Chodzi mi tylko o to że nie w wieku 14 lat. już tam 16 to jeszcze okej ale teraz nawet dzieciaki z podstawówki piją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak. dzieciaki z podstawówki to już przesada, ale wiesz. Ci którzy potrafią wypić, to czemu nie :)

      Usuń

Obserwatorzy