sobota, 12 stycznia 2013

025. Nic szczególnego...

Witajcie moi Kochani, dzisiaj niczego szczególnego tu dla was nie napiszę. Będzie to notka o tym co u mnie słychać, wieć ostrzegam że może być nudna. : )
Zacznę od tego że ten tydzień mi się bardzo podobał w szkole odwalaliśmy z klasą, oceny na semestr nawet dobre bo chyba tylko dwie 4 i dwie 3, więc nie jest źle. Dzisiaj o 9 z mamą na zakupy poszłam, kupiłam sobie wreszcie spodnie, i jeszcze tam kilka rzeczy, w tym taki bardzo ładny żel pod prysznic pomarańcza i lukrecja : )) . Napaliłam się też na kozaczki na koturnie i mam zamiar sobie kupić :]. A tym czasem na 17 idę na mecz siatkówki : D. Oprucz tego wszystkiego mam pewien dylemat, ale nie ważne...  : )
No więc to tyle na razie postaram się później dodać tu jakieś zdjęcia, ale to już po meczu . : P
Buziaki
-E.

2 komentarze:

Obserwatorzy