sobota, 26 stycznia 2013

028. Dorosłość?

Witajcie :). Pierwszy tydzień ferii za nami... Szybko minęło ale powiem Wam szczerze że bardzo się Cieszę gdyż nie był to jakiś porywczy tydzień, mam nadzieję że nadrobię to od poniedziałku. : ) Ale dzisiaj nie o tym... 
Chciałabym poruszyć temat dzisiejszej 'dojrzałości'. Czy naprawdę w XXI wieku oznaką dorosłości jest picie, palenie, albo tracenie dziewictwa? Jeśli tak to ja powinnam jeszcze siedzieć w piaskownicy. :) Często patrząc na moich kolegów, jak również koleżanki zastanawiam się 'kurde, czy oni na prawdę myślą że robiąc to są fajni i wyjdą przez to na ludzi?'. Ja sama wiem że jestem jeszcze ogromnym dzieckiem, ale wydaje mi się-być może to tylko moje zdanie -że to nie młodzież pochłonięta melanżem jest dojrzalsza tylko osoby które mają totalną wylewkę na używki w młodym wieku i wolą korzystać z młodości bawiąc się z przyjaciółmi bez pomocy procentów..
Ja osobiście nigdy jeszcze nie piłam ani nie paliłam i jestem z tego dumna : ) 
A co Wy o tym sądzicie? Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? :P
-E.

1 komentarz:

  1. Nominacja do Liebster Awards http://i-swear-i-will-never-let-you-die.blogspot.com/2013/01/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy