czwartek, 28 marca 2013

063. Po dość długiej przerwie

Cześć!!!
Dość dawno mnie tu nie było, ale zapowiedziałam to. Sądzę ze nikt nie tęsknił, co mnie wcale nie dziwi :). Powiem Wam, że sporo się w moim życiu od pewnego czasu dzieje. Dla jednych są to pewnie zwykłe drobnostki, ale dla mnie to coś wyjątkowego. Nie codziennie dostaje się taką szansę. :) Zmiana zaszła też na blogu, jak widzicie zawitał nowy wygląd, nie wiem czy się spodoba, mi bardzo przypadł do gustu. Nie wiem czy tą notką kontynuuję działalność tego bloga, ponieważ mam ostatnio mało czasu, ale może będę jednak czasami tu pisać :). Teraz mamy wolne wiec tego czasu jest więcej i mogę napisać kilka słów. Powiem Wam że cieszę się na zbliżające się święta. Mam wreszcie czas by odpocząć, tym bardziej, że przeziębiłam się i koniecznie do wtorku muszę być z powrotem w pełni sił. Mam nadzieję że mi sie uda. :)
Buziaki  :)
-E.

2 komentarze:

Obserwatorzy