środa, 3 października 2012

009. Ciamciaramciam.. Czyli post o wszystkim i o niczym.

Witam ; D . Dzisiaj tak trochę o niczym, bo nie mogłam znaleźć ciekawego tematu. ; c
No więc na początek powiem wam że myślałam ostatnio nad imionami do bierzmowania (choć to dopiero za rok xd) No i mam 5 propozycji.
1.Urszula
2.Antonina
3.Oliwia
4.Amelia
5. Łucja
Mam nadzieję że przez ten rok wybiorę jedno z nich, a Wy co o nich sądzicie? Ostatnie pewnie nie znalazłoby się na tej liście, ale św Łucja jest patronką pisarzy. ; ))
 Renesans- epoka trwająca w XV i XVI wieku... Bla bla blaaa... Jutro  mam klasówkę z historii, więc siedzę i kuję. Ehh... Jestem dopiero przy odrodzeniu, a jeszcze reformacja, kontrreformacja... Ughh... czuję ze dzisiaj szybko spać się nie położę. -.-
 A do tego za godzinkę mecz leci, a Ewa oczywiście musi obejrzeć, bo Borussia. xd .
Wiec zapraszam Was o 20:40 przed telewizory. :D (TVP1)
 Wczoraj miałam problem z komputerem, a mianowicie usunęło mi się wszystko a w przywracaniu systemu kalendarz nie działał. ; c  ale dokumenty odzyskałam, tylko zakładek z przeglądarki nie mam ; / A trochę ich było.

No dobra to tyle idę się uczyć. xD


xoxo
-E
A to tak na koniec  ^^
a  Wy? ; )

2 komentarze:

  1. Ja też się nie wstydzę ;)
    Współczuję nauki, też nie nawidzę historii :(
    Może wpadniesz ? ;3
    justdoyourown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. moja kolerzanka ma to:)
    też się nie wstydzę:)

    http://sennierealny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy