piątek, 7 września 2012

006. Mecz Polska-Czarnogóra

Witam was serdecznie po dość długiej przerwie. Rok szkolny sie zaczął więc jakoś mało czasu na pisanie jest, a Madzia to już wgl się opuściła, ale to szczegół dzisiaj o czymś innym. A mianowicie o niedawno zakończonym MECZU naszych polskich chłopców.
Zacznę może od tego że ja osobiście zaczęłam oglądać piłkę nożną od niedawna, a dokładniej od 8 czerwca, czyli rozpoczęcia Euro 2012. Jeśli chcecie uważajcie mnie za tak zwanego 'sezonowca' spoko, nie rusza mnie to. Jednak ja wiem swoje. Zbieg okoliczności spowodował że właśnie od mistrzostw Europy zaczęłam kibicować naszym orzełkom. Wcześniej nie oglądnęłam ani jednego więc, nie wiedziałam czy to lubię czy nie, a że nudziłam sie wieczorem podczas meczu otwierającego Euro to go obejrzałam i spodobało mi sie.
Dobra nie owijam w bawełnę i wracam do tematu czyli pojedynku Polska-Czarnogóra. Mecz zaczął się o 20:30 a zakończył około 22:30 z wynikiem 2:2 . Sądzę iż mimo remisu był to dość udany mecz polaków. Jeśli macie ochotę przeczytać relację z meczu  to zapraszam tu : http://sport.newsweek.pl/mecz-czarnogora---polska-2-2-na-zywo,95815,1,1.html?_t=1347045101
Nie było transmisji w telewizji i z tego powodu byłam strasznie wkurzona. Okazało się że żeby obejrzeć mecz trzeba zapłacić 20 zł. 20 zł za jeden mecz?! Wolałam wiec czytać relację na bieżąco, a e drugiej połowie meczu dowiedziałam się od taty który wrócił z pracy że transmisja jest na  pl sport, wiec drugą połowę mogłam obejrzeć. Do ostatniej sekundy gry wierzyłam ze chłopcy strzelą jeszcze jednego zwycięskiego gola, a tu nagle arbiter zagwizdzał i stanęło  na 2:2 . Ale nie jest źle.
Po obejrzeniu postanowiłam stworzyć besta z podziękowaniami dla naszych kochanych chłopców i okazało się że trafił na główną. Wielki szok a potem podjar. haha .
No i na koniec kilka słów o kibicach czarnogórskich. Chamy! Przemek Tytoń został obrzucony petardami i różnymi innymi rzeczami... Ale żeby krzesełkiem?! o.O Wybuchłam jak sędzia podszedł do Tytonia a tu krzesło. Szok! haha. 

 To tyle, ale zapewne nie będzie to ostatnia notka na temat naszej reprezentacji ;D 

xoxo
-E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy