poniedziałek, 27 sierpnia 2012

005.Jeszcze tylko tydzień i koniec wolności...

No heej ; )) Dzisiaj temat o którym nie chce myśleć przez najbliższy tydzień, a mianowicie szkoła. Jak na razie mamy ostatnie dni wolności i powinniśmy je jak najlepiej wykorzystać. Ja mam drobne utrudnienia ponieważ mam w tym tygodniu lekarza i muszę jechać na dwa dni do Białegostoku ; c. Ale np jutro idę na spacerek z kolegą  ^^ . Tak. Mam nadzieję że będzie ładniejsza pogoda niż dzisiaj.
A wy po planujecie na te ostatnie beztroskie dni?
Może jakiś wyjazd?

Spacerki?

Spotkania z przyjaciółmi ? 
a może jakieś zakupy ?
A jeśli chodzi o zakupy, to macie juz kupione wszystkie książki? Ja mam prawie wszystkie, brakuje mi tylko angielskiego, ale to dlatego ze najprawdopodobniej będziemy mieć zmiany w poziomie i wgl. ; )
No więc wykorzystajcie te ostatnie dni wakacji. A potem zostaje nam tylko czekać na święta, ferie, kolejne święta i koleejne dwa miesiące wakacji <3

xoxo
-E.


2 komentarze:

Obserwatorzy